Pirkimo taisyklės

 

1. Bendros taisyklių nuostatos.

1.1. Šios prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės nustato Jūsų, įsigyjančio prekes šioje mūsų elektroninėje parduotuvėje, tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Įsigydami prekes elektroninėse parduotuvėse, Jūs sutinkate su šių Sąlygų taikymu.
1.2. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Jūsų ir aukščiau minėtų elektroninių parduotuvių laikoma sudaryta tada, kai suformuojate prekių krepšelį, nurodote pristatymo adresą, pasirenkate apmokėjimo būdą ir, susipažinus su šiomis taisyklėmis, pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su taisyklėmis ir su jomis sutinku“, patvirtinate užsakymą. Sutartis galioja iki prekių pristatymo įvykdymo.
1.3. Kiekviena sutartis, t.y. prekių pirkimo užsakymas, yra saugoma mūsų duomenų bazėje.

2. Pirkėjo pareigos.

2.1. Jūs, pateikus užsakymą, privalote sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, pateikiant užsakymą) ir priimti užsakytas prekes. Jei išsiųstų prekių nepriimate ir jos grąžinamos pardavėjui, pirkėjas negali reikalauti jokių išmokų už prekes. Sugrįžus siuntoms ir praėjus 1 mėnesio laikotarpiui, pirkėjas neturi jokių pretenzijų dėl pinigų grąžinimo.
2.2. Jeigu pasikeičia Jūsų užsakymo formoje pateikti duomenys, privalote nedelsdami juos atnaujinti.
2.3. Pirkėjas privalo laikytis ir kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

3. Pardavėjo pareigos.

3.1. Mes įsipareigojame dėti pastangas, sudarant sąlygas Jums tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Tačiau nesuteikiame garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų, neatsakome už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
3.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami Jums pateikti užsakytos prekės, įsipareigojame pasiūlyti analogišką prekę. Atsisakius priimti prekės analogą, grąžinsime Jums sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.
3.3. Grįžus nepristatytoms prekėms dėl pirkėjo kaltės ar pamiršus jas pasiimti, pinigų grąžinimas negalimas. Siuntimą pardavėjas pirkėjo prašymu kartoja pirkėjo sąskaita. Sugrįžus siuntoms ir praėjus mėnesiui pardavėjas traktuoja, kad pirkėjui jos nebereikia ir jis neturi jokių pretenzijų.

4. Apmokėjimas už prekes.

4.1. Apmokant už prekes pavedimo paskirties lauke nurodykite užsakymo numerį. Neapmokėjus sąskaitos už prekes per 2 d.d. užsakymas yra naikinamas ir prekių rezervacija atšaukiama.
4.2. Atsiskaitymo už prekes būdai:

4.2.1. Per internetinių atsiskaitymų sistemą „paysera.lt“.
4.2.2. Jei vykdomas individualus užsakymas, galima atsiskaityti už prekes ir bankiniu pavedimu į mūsų nurodytą banko sąskaitą.  Užsakymo apmokėjimui reikalingus bankinius rekvizitus Jums į elektroninį paštą atsiųsime iš karto, užbaigus užsakymo formavimą.
Pastaba: pinigų pervedimai gali užtrukti, tad jei užsakymas skubus – reikėtų el. paštu atsiųsti pavedimo kopiją PDF formatu, kad kuo skubiau būtų pradėtas vykdyti užsakymas.
4.2.3. Atsiskaitymas Paypal sistema. Pasirinkus šį apmokėjimo būdą, Jūs sutinkate sumokėti visus pavedimo mokesčius.

5. Prekių pristatymas.

5.1. Prekes pristato kurjeris DPD Lietuva, DPD paštomatais, AB „Lietuvos paštas“, arba prekes pasiima pats Pirkėjas iš Pardavėjo nurodytos vietos.
5.2. Prekių pristatymas vykdomas Lietuvoje ir visame pasaulyje.
5.3. Pristatymo kaina nurodyta el. parduotuvės skyriuje „Prekių pristatymo sąlygos“.
5.4. Įprastai prekės išsiunčiamos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėlyje.
5.5. Tiksli prekių išsiuntimo data bei siuntos registracijos numeris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registracijos formoje.
5.6. Jūs neprivalote būti prekės gavėjas. Jei dovanojate ar perkate prekę kitam asmeniui, baigdami užsakymą galite nurodyti kito asmenį ar kitą adresą, kur ir bus pristatytos prekės.
5.7. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu.

6. Atsakomybė ir privatumas.

6.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
6.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.3. Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per mūsų elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
6.4. Mes neatsakome už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
6.5. Mes patvirtiname, kad visų pirkėjų asmens duomenys bus saugomi LR įstatymų numatyta tvarka. Įsipareigojame neatskleisti duomenų, išskyrus partneriams, teikiantiems prekių tiekimo ir pervežimo paslaugas.

7. Prekių grąžinimas.

7.1. Prekių grąžinimas vyksta remiantis Lietuvos Respublikos nustatytų ir galiojančių teisės aktų tvarka.
7.2. Prekės grąžinimas vykdomas dėl jų defekto, trūkumo. Pardavėjas neatsako už prekių sugadinimą, netinkamai jomis naudojantis ar siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
7.3. Pirkėjo pageidavimu prekės keičiamos analogiška preke. Jei pardavėjas neturi galimybių apkeisti prekės, pinigai, grąžinus prekę pardavėjui, už prekę yra grąžinami per 14 d.d., banko pavedimu į nurodytą sąskaitą.
7.4. Gavus ne tą užsakytą prekę, pirkėjui informavus ir grąžinus prekę, pardavėjas savo sąskaita atsiunčia užsakytą prekę, o patirtas pirkėjo siuntimo išlaidas padengia bankiniu pavedimu į nurodytą sąskaitą.
7.5. Jei pirkėjui nepatiko prekės spalva, pardavėjas keičia į kitą spalvą, prieš tai grąžinus prekę neardyta pakuote ir nepažeistą. Pašto išlaidas padengia pirkėjas.
7.6. Grąžinti prekę galima Lietuvos paštu (registruota siunta! ) arba per kurjerių tarnybas mūsų tinklapyje nurodytu adresu.
7.7. Prekių grąžinimas pardavėjui negalimas išperkamuoju paštu.
7.8. Dėl prekių grąžinimo, rašyti el. paštu: vegabaltica.parduotuve@gmail.com.
7.9. Prekių grąžinimo adresas:
UAB “Vega Baltica“
Lankų g. 13, Voverių k., Mažeikių raj. LT-89327 Lietuva.

8. Skundai.

Skundus priimame el. paštu: vegabaltica.parduotuve@gmail.com arba bbbfilati.lt@gmail.com. Atsakome per 30 d.d.