Pirkimo taisyklės

 

1. Bendros taisyklių nuostatos.

1.1. Šios prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės nustato Jūsų, įsigyjančio prekes šioje mūsų elektroninėje parduotuvėje, tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Įsigydami prekes elektroninėse parduotuvėse, Jūs sutinkate su šių Sąlygų taikymu.
1.2. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Jūsų ir aukščiau minėtų elektroninių parduotuvių laikoma sudaryta tada, kai suformuojate prekių krepšelį, nurodote pristatymo adresą, pasirenkate apmokėjimo būdą ir, susipažinus su šiomis taisyklėmis, pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su taisyklėmis ir su jomis sutinku“, patvirtinate užsakymą. Sutartis galioja iki prekių pristatymo įvykdymo.
1.3. Kiekviena sutartis, t.y. prekių pirkimo užsakymas, yra saugoma mūsų duomenų bazėje.

2. Pirkėjo pareigos.

2.1. Jūs, pateikus užsakymą, privalote sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, pateikiant užsakymą) ir priimti užsakytas prekes. Jei išsiųstų prekių nepriimate ir jos grąžinamos pardavėjui, pirkėjas negali reikalauti jokių išmokų už prekes. Sugrįžus siuntoms ir praėjus 1 mėnesio laikotarpiui, pirkėjas neturi jokių pretenzijų dėl pinigų grąžinimo.
2.2. Jeigu pasikeičia Jūsų užsakymo formoje pateikti duomenys, privalote nedelsdami juos atnaujinti.
2.3. Pirkėjas privalo laikytis ir kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

3. Pardavėjo pareigos.

3.1. Mes įsipareigojame dėti pastangas, sudarant sąlygas Jums tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Tačiau nesuteikiame garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų, neatsakome už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
3.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami Jums pateikti užsakytos prekės, įsipareigojame pasiūlyti analogišką prekę. Atsisakius priimti prekės analogą, grąžinsime Jums sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.
3.3. Grįžus nepristatytoms prekėms dėl pirkėjo kaltės ar pamiršus jas pasiimti, pinigų grąžinimas negalimas. Siuntimą pardavėjas pirkėjo prašymu kartoja pirkėjo sąskaita. Sugrįžus siuntoms ir praėjus mėnesiui pardavėjas traktuoja, kad pirkėjui jos nebereikia ir jis neturi jokių pretenzijų.

4. Apmokėjimas už prekes.

4.1.1. Apmokėjmas vykdomas atsiskaitymų sistemą „paysera.lt“ Tai garantuoja jūsų pinigų, duomenų ir pervedimų saugumą visą parą. Parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

4.1.2. Jei vykdomas individualus užsakymas, galima atsiskaityti už prekes ir bankiniu pavedimu į mūsų nurodytą banko sąskaitą.  Užsakymo apmokėjimui reikalingus bankinius rekvizitus Jums į elektroninį paštą atsiųsime iš karto, užbaigus užsakymo formavimą ir atsiuntus jį el paštu vegabaltica@gmail.com 
Pastaba: pinigų pervedimai gali užtrukti, tad jei užsakymas skubus – reikėtų el. paštu atsiųsti pavedimo kopiją PDF formatu, kad kuo skubiau būtų pradėtas vykdyti užsakymas.
4.1.3. Atsiskaitymas Paypal sistema. Pasirinkus šį apmokėjimo būdą, Jūs sutinkate sumokėti visus pavedimo mokesčius.

5. Prekių pristatymas.

5.1. Prekes pristato kurjeriai DPD Lietuva ir  UAB Venipak,  taip pat DPD Omniva, Venipak  paštomatais , arba prekes pasiima pats Pirkėjas iš Pardavėjo nurodytos vietos.
5.2. Prekių pristatymas vykdomas Lietuvoje ir Europos Sąjungoje.
5.3. Pristatymo kaina nurodyta el. parduotuvės skyriuje „Prekių pristatymo sąlygos“.
5.4. Įprastai prekės išsiunčiamos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-4 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėlyje.
5.5. Tiksli prekių išsiuntimo data bei siuntos registracijos numeris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registracijos formoje.
5.6. Jūs neprivalote būti prekės gavėjas. Jei dovanojate ar perkate prekę kitam asmeniui, baigdami užsakymą galite nurodyti kito asmenį ar kitą adresą, kur ir bus pristatytos prekės.
5.7. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu.

6. Atsakomybė ir privatumas.

6.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
6.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.3. Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per mūsų elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
6.4. Mes neatsakome už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
6.5. Mes patvirtiname, kad visų pirkėjų asmens duomenys bus saugomi LR įstatymų numatyta tvarka. Įsipareigojame neatskleisti duomenų, išskyrus partneriams, teikiantiems prekių tiekimo ir pervežimo paslaugas.

7. Prekių grąžinimas.

7.1. Pirkėjas  / Mokėjimo kortelės turėtojas turi teisę per 14 dienų grąžinti užsakytas prekes, nenurodydamas priežasties. 
7.2. Pardavėjas neatsako už prekių sugadinimą, netinkamai jomis naudojantis ar siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
7.3. Pirkėjo pageidavimu prekės keičiamos analogiška preke. Jei pardavėjas neturi galimybių pakeisti prekės, pinigai, grąžinus prekę pardavėjui, už prekę yra grąžinami per 10 d.d., banko pavedimu į nurodytą sąskaitą.
7.4. Gavus ne tą užsakytą prekę ar grąžinimo atveju ,  prieš tai pirkėjui informavus el. paštu ar telefonu, pardavėjas savo sąskaita parsisiunčia prekę ir išsiunčia tinkamą.
7.5. Jei pirkėjui nepatiko prekės spalva, pardavėjas keičia į kitą spalvą, prieš tai grąžinus prekę neardyta pakuote ir nepažeistą. SIuntimo išlaidas padengia pirkėjas.
7.6. Grąžinti prekę galima Omniva , DPD, Venipak paštomatu (į Rimi paštomatas, Mažeikiai +370 60852505) arba per kurjerių tarnybas mūsų tinklapyje nurodytu adresu.
7.7. Prekių grąžinimas pardavėjui negalimas išperkamuoju paštu.
7.8. Dėl prekių grąžinimo, rašyti el. paštu: vegabaltica.parduotuve@gmail.com.
7.9. Prekių grąžinimo adresas:
UAB “Vega Baltica“
Lankų g. 13, Voverių k., Mažeikių raj. LT-89327 Lietuva.

8. Skundai.

Skundus priimame el. paštu: vegabaltica.parduotuve@gmail.com Atsakome per 10 d.d.

Translate »